Strategia pentru cuvintele-cheie

Unele cuvinte cheie sunt utilizate în mod repetat. În domeniile cu concurență ridicată, poate fi dificil să găsiți un cuvânt cheie nou care să diferențieze afacerea dvs. de activitatea concurenților. În acest caz, încercați să specializați conținutul și prin urmare cuvintele cheie astfel încât să distribuiți cuvinte cheie unice, care sunt unice pentru fiecare pagină. Adică, uneori este mai bine să aveți mai multe pagini individuale cu mult trafic, decât o singură pagină cu mai mult trafic. Specializarea este o cheie.

Un exemplu: aveți o afacere de conducere, să zicem că sunteți coafor în București. Este logic să includeți cuvântul cheie "coafor" în pagina principală. Evident, acesta este un cuvânt foarte general, la care se va gândi orice alt coafor din București. Încercați aici să înlocuiți cuvântul coafor cu un cuvânt cheie tip "coadă lungă", cum ar fi "coafură centru București", sau cuvântul cheie "tunsoare" cu "pentru părul scurt pentru femei". Astfel, oamenii vor afla că coaforul se află în centrul de București și servește (în mare parte) clienți de sex feminin. Astfel ajungeți la un grup specific.

Sfat:

Puteți adăuga mai multe informații dacă includeți un blog suplimentar pe website-ul dvs., care va conține știri zilnice sau săptămânale despre serviciile sau afacerea dvs. Astfel fiecare postare pe blog poate conține un subiect specific cu cuvinte cheie și mai specifice. În cazul coaforului, puteți oferi o istorie bună cu o postare pe blog de genul: "Părul dvs a devenit greu de aranjat? Iată cum HairStyling București la salvare!"

Important: De asemenea, cuvintele cheie "cu coadă lungă" trebuie să se încadreze în mod natural în text. Sinonimele sunt recunoscute de motoarele de căutare și ar trebui utilizate pentru a da varietate.


Grupul țintă

Merge mână în mână cu specializarea conținutului dvs., încât cunoașteți publicul care vă citește site-ul. Scrieți textul pentru un grup țintă pentru a vă afla și faceți cei care vă caută să vă găsească.

Cel mai important, website-ul dvs. este util vizitatorilor și îl ajută pe cel care caută să găsească o soluție sau informații. Dacă acesta este cazul, website-ul va deveni automat de succes. Dacă vă personalizați conținutul pentru un anumit grup țintă, este chiar mai probabil ca site-ul dvs. să aibă un succes mare.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți