Cuvintele-cheie

 Înainte de a începe să creați website-ului dvs., asigurați-vă că știți despre ce trebuie să vorbească fiecare pagină a site-ului. Structurați website-ul pe subiecte și categorii. Creați o pagină separată pentru fiecare subiect pe care doriți să-l abordați.

Întrucât există un singur subiect pentru fiecare pagină, există o gamă specifică de cuvinte cheie aplicabile pentru fiecare pagină. Un cuvânt cheie este practic cuvântul descriptiv al unei pagini. Cel mai bine este să utilizați doar un singur cuvânt cheie și variațiile sale (cum ar fi sinonimele) pe pagină. Apoi folosiți acest cuvânt în textul dvs., în mod ideal la începutul numelui paginii, în adresa URL a paginii și în meta descriere.

Exemplu:

Dacă scrieți un articol despre "încălțăminte sport" pe una dintre paginile dvs., cuvântul cheie al paginii va fi "încălțăminte sport". Încercați să utilizați cuvintele "încălțăminte sport", precum și astfel de sinonime ca "adidași" sau "pantofi de sport" în textul paginii. Asigurați-vă că utilizați cuvântul cheie doar de câte ori are sens în text.

Sfat:

Variațiunile cuvântului cheie și sinonimele lui ar trebui să fie utilizate cu siguranță în text, astfel încât textul să pară mai natural și să fie mai ușor de citit. Un text pare mai puțin profesionist atunci când un cuvânt se repetă prea des. Un text conceput în modul prost gândit va reduce experiența pozitivă a utilizatorilor de pe website-ul dvs. Desigur, vrem să evităm o astfel de situație. Țineți minte că Google recunoaște când un text pare nefiresc și penalizează pagina în consecință!

Cuvintele cheie sunt adesea supraestimate în ghidurile SEO online. Motoarele de căutare, precum Google, abia folosesc eticheta de cuvinte cheie în cod (meta-cuvinte cheie). Principalul motiv pentru care cuvintele cheie sunt încă importante este faptul că acestea vă ajută să vă structurați pagina. Vă creați site-ul pentru oameni și cu cât este mai bună și mai clară structura, cu atât mai mulți oameni vor plăcea site-ul dvs.!

SERVICII

Termen: Cuvinte-cheie

  • Cuvinte pe care căutătorul le introduce la căutare.
  • Google identifică aceste cuvinte și le compară cu cuvintele din pagina dvs.
  • Cu cât cuvintele se potrivesc mai bine cu conținutul paginii dvs., cu atât clasamentul va fi mai bun.
  • O pagină trebuie să conțină numai cuvinte cheie despre un subiect. Diverse subiecte confundă Google și slăbesc toate cuvintele cheie din această pagină specifică.

Găsiți cuvintele potrivite prin: 

  • Brainstorming
  • Căutarea avansată
  • Analiză
  • Selecție
  • Aplicare

În căutarea avansată, ar trebui să vă concentrați pe cuvinte cheie care sunt de fapt utilizate. De exemplu, puteți vedea cum concurenții dvs. scriu texte pe paginile lor și să le luați ca exemplu pentru propria pagină.

Întrebați prietenii și cunoscuții ce cuvinte cheie ar utiliza pentru a găsi paginile dvs. Scrieți și aceste cuvinte cheie pe o bucată de hârtie.

Un serviciu online util este Ubersuggest. Vă permite să găsiți alte cuvinte cheie care sunt conectate la cuvântul dvs. cheie definit și vă oferă astfel mai multe idei de cuvinte cheie pe care le puteți lua în considerare.

Rezultatele Ubersuggest pentru ”Încălțăminte”
Rezultatele Ubersuggest pentru ”Încălțăminte”
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți