Analiza cuvintelor-cheie

 Ați identificat cuvintele cheie potențiale pentru site-ul dvs. Analizați alegerea cuvântelor cheie pentru a afla mai multe!

Aflați cât de bune sunt aceste cuvinte cheie, cât de des sunt căutate. Puteți verifica acest lucru cu serviciul gratuit Googles: Google Trends. Puteți găsi Google Trends aici.

În funcție de strategia de cuvinte cheie pe care o urmăriți, poate fi mai bine să folosiți un cuvânt cheie căutat deseori sau un cuvânt cheie cu coadă lungă mai puțin căutat. După cum am menționat anterior, alegeți un cuvânt cheie cu coadă lungă dacă afacerea dvs. se află într-un mediu concurențial. Alegeți un cuvânt cheie des căutat, dacă mediul de afaceri nu este atât de competitiv. Găsiți mai multe informații despre strategia dvs. de cuvinte cheie în pagina următoare.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți