Optimizarea conținutului

Ați ajuns la ultimul punct important când vine vorba de optimizarea on-page.

Perfecționați-vă paginile dvs.!


Textul: un mesaj clar, concis, transparent

Citiți încă o dată textul website-ului dvs.

Subiectul de pe fiecare pagină este clar vizibil și de înțeles?

Textul este comunicat direct?

Textul merită de citit?

Textul se potrivește subiectului principal al fiecărei pagini?

Dacă puteți răspunde la aceste întrebări cu un "da", conținutul este deja bine optimizat. Dacă nu, gândiți-vă la unele schimbări. Concentrați-vă la subiectul fiecărei pagini și comunicați direct subiectul. Asigurați-vă că textul oferă valoare utilizatorului, cum ar fi informații noi sau o experiență diferită. Doar atunci vizitatorii vor rămâne pe pagina dvs. pentru a continua să o citească.

Puneți-vă întrebarea, de ce oamenii ar trebui să vă viziteze site-ul și ce pot aștepta de la acesta. Încercați să îndepliniți aceste așteptări cu conținutul paginilor dvs. Rugați-vă prietenii să vă dea un feedback pe website-ul dvs. Adesea, cineva are tendința de a se pierde în propriul text și nu mai este capabil să vadă greșeli sau conținut complicat pe care numai el însuși îl poate înțelege.

Evitați bucățile mari de text! Acestea sunt dificil de citit și mai degrabă șochează vizitatorii decât invită să fie citite. Structurați-vă textul în secțiuni mici de 3-5 propoziții. De exemplu, puteți pune o idee sau subtopic într-un singur blog text.


Imagini, iframe și informații

Imaginile sunt importante. Ele fac o pagină interesantă și atrăgătoare. Dar, motoarele de căutare nu recunosc imagini, deoarece o imagine nu este un text. Ce e de făcut acum?

Adăugați o mică descriere sau titlu la imaginea dvs. pentru ca Google să vă găsească imaginea. În acest moment, puteți adăuga un cuvânt cheie în descriere. Dar, numai dacă cuvântul cheie se potrivește cu imaginea reală! Iar imaginea ar trebui să se potrivească subiectului paginii.

Nu adăugați texte sub formă de imagine, nici ca PDF. O listă de prețuri încărcată ca imagine nu funcționează pentru SEO! Motoarele de căutare nu pot descifra textul imaginii.

Iframele par utile uneori, dar sunt ucigași pentru SEO. Motoarele de căutare văd iframele ca un site separat într-un website și astfel clasează site-ul cu atât mai puțin. Dacă puteți evita iframele, evitați-le!

Adăugați datele sau PDF-uri pentru descărcare pe website-ul dvs.? Cu Webnode se pot adăuga date disponibile pentru descărcare. Acest lucru poate fi util ca informații suplimentare despre ceea ce este deja scris pe pagină. Cu toate acestea, la fel ca și în cazul imaginilor, Google nu poate scana conținutul datelor descărcate și ignoră aceste date. Considerați doar datele care pot fi descărcate ca un conținut suplimentar.


Adăugați cuvintele-cheie

La Bazele de SEO vorbim în detaliu despre cuvintele cheie. Discutăm rapid rolul și aplicația lor mai jos:

Cuvintele cheie rezumă subiectul unei pagini individuale a site-ului dvs. web. Principala regulă la care trebuie să fiți atenți este: cuvintele cheie trebuie să devină în mod natural parte a textului dvs. și, în același timp, să fie "vișinul de aur de sus", cu alte cuvinte să alimenteze textul cu calitate. În plus, cuvintele cheie sunt instrumentul pentru structurarea website-ului dvs. Amintiți-vă rețeta ideală: o pagină - un subiect - un singur cuvânt cheie!

Dacă observați că textul sună stângace și nu este suficient de fluent atunci când îl citiți, utilizați mai puțin cuvântul cheie (și sinonimele acestuia). Sau când observați că modificați textul pentru a se potrivi cu pagina, utilizați pur și simplu un alt cuvânt cheie care se potrivește textului inițial. Lăsați prietenii, rudele și cunoscuții să citească prin paginile dvs. pentru a vă oferi un feedback. O opinie cuiva cu o perspectivă diferită poate fi de ajutor.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți