Măsurarea succesului

Felicitări! Cunoașteți bazele SEO și cum să vă optimizați paginile. Înainte de a aborda ultimul pas, trebuie să vă atenționăm:

SEO este un proces continuu. Chiar și atunci când configurați totul corect acum, vă sfătuim să urmați tendințele online pentru a ajusta site-ul dvs. în consecință. Optimizarea unui site nu se încheie niciodată, ci face parte din întreținerea site-ului. În mod similar modului în care mașina dvs. trebuie să treacă inspecția tehnică în fiecare an, site-ul dvs. web trebuie actualizat și perfecționat constant.


Măsurați succesul cu ajutorul statisticilor

Odată cu achiziționarea unui Pachet Premium Mini, Webnode oferă statistici despre website-ul dvs. Puteți utiliza aceste statistici pentru a monitoriza tendințele, pentru a înțelege cât de des este vizitat site-ul și modul în care oamenii au ajuns la site-ul dvs. Configurând corect SEO veți observa o creștere treptată a vizitelor site-ului pe o perioadă mai lungă de timp (luni). Amintiți-vă că succesul nu este instantaneu, SEO necesită timp.

Acesta este motivul pentru care este important să nu ne uităm la statistici pentru zile individuale, mai degrabă la tendința pe termen lung.

Cu statisticile Webnode puteți vedea cât de des este vizitat site-ul dvs., precum și care sunt paginile exacte (site-urile populare) cele mai vizitate. În plus, veți putea distinge site-uri de trimitere (referale) și de a afla care vizitatori au venit din rezultatele motorului de căutare sau alte site-uri web individuale.

Imaginea de mai sus vă arată tipul de site referal rezumat ca surse de referință (trafic direct, motoare de căutare etc.) din stânga și detalii despre adresa URL reală a site-ului de referință din dreapta.

Graficul afișează tendința vizitatorilor site-urilor din ultimele 12 luni. După cum puteți vedea în acest exemplu, tendința este negativă de la începutul acestui an, în ciuda unui început bun. Poate că acest site web are nevoie de o actualizare a setărilor sale SEO.

Mai sus vedeți cât de des au deschis vizitatorii o pagină specifică a unui site web în ultimele 12 luni. Tendința este negativă.

Prezentarea generală a celor mai populare site-uri vă arată care dintre paginile dvs. sunt cele mai vizitate și care sunt ignorate.

În cazul în care statisticile Webnode nu sunt suficiente pentru dumneavoastră, vă recomandăm să utilizați alte servicii, cum ar fi Google Analytics. Mai multe informații pot fi găsite în Link-uri utile.

Sfat:

Dacă ați înregistrat deja website-ul dvs. în Google Search Console, veți primi informații suplimentare de la Google despre cum puteți analiza activitățile din paginile dvs. Vă rugăm să nu vă lăsați confundați de diferențele de număr pe care Google le oferă statisticilor noastre interne. Diferite instrumente măsoară diferit statisticile.

Important este tendința datelor. Tendința trebuie să fie uniformă indiferent de instrumentele utilizate.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți